TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

tirsdag 23. september 2014

Høst?

Var 3 g i dag tidlig. Måtte ha ekstra jakke på da jeg skulle ut i dag. Første gangen siden i sommer. Har hatt en flott og varm ettersommer i år.
Tønsberg Quiltelag feirer 25 års jubileum i år. Fra torsdag til lørdag har vi utstilling i Tønsberg og Nøtterøy bibliotek. Håper mange kan komme å se på alle de flotte arbeidene som stilles ut.

Denne hjerte bargelloen sydde jeg i 2000, den er sengteppe på hytta. Nå skal den få luftet seg litt på utstillingen.

Det er tirsdag, jeg linker til Bambisyr med quilteglede.

Ha en flott uke videre.

PS kanskje kommer det bilder fra utstillinge også.

3 kommentarer:

  1. Tack Hilde för du vill vara med och INSPIRERA oss alla på Visa och Berätta måndag/Bambikram

    SvarSlett
  2. Denne bargelloen var lekker, det er en teknikk som jeg aldri har prøvd meg på:)

    SvarSlett
  3. Den är superfin och färgerna är såå läckra!
    Kramisar

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde