TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

søndag 20. april 2014

Påske hygge

Bare quilting og lukkekant igjen. Denne fant jeg på pinterest med mønster og forklaring. Den ropte på meg om at den må jeg sy. Fant frem en bunke med blå fat quater fra the  Old Country Store i Intercourse  som jeg kjøpte i 2007. Denne har jeg spart til ett helt spesielt prosjekt.
Det var dette fant jeg ut.
Dere får bare en snik kikk nå, må jo gjøre det litt spennende.

Ønsker alle enn fortsatt fin påske
Vi har endelig fått sol og varme.

Quilte hilsen fra Hilde

5 kommentarer:

  1. Det ser lekkert ut - i mine favoritt farger.
    Fortsatt GOD PÅSKE til deg også!

    SvarSlett
  2. Er spent å se hele teppet! Og skulle gjerne sett de to du viste sammenrulla for tre uker siden, ser bare en masse herlige farger......
    Dette ble vel ei god påske for verandahåndsøm, selv om det var litt (myr) vind noen dager.....

    SvarSlett
  3. Flotte farger! Blir spennende å se mer! :)
    Fortsatt god påske! :)

    SvarSlett
  4. Fine farger, det blir fintå se det ferdig :-)
    Fin dag..

    SvarSlett
  5. Blått är flott!!Spännande att få se fortsättningen!!Bambikramar

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde