TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 4. april 2014

Kun kos og håndsøm igjen

håper på utevær denne helga. Da kan jeg få litt sol samtidig som jeg får sydd fast lukkekanten. Må få ferdig disse teppene. Det er så utrolig masse nytt jeg har lyst til å starte på. Har fåttt utrolig masse ideer og inspirasno etter at jeg virkelig har oppdaget pinterest. Her er det jo bare litt av mine pins...

Må tilstå at jeg synes bilde ble bra, en kan jo ikke annet enn å bli i godt humør av slik fargeprakt. Begge teppene er etter mønster fra Jaybird quilts. hun har utrolig mange flotte mønster synes jeg.  Come What may og Northern lights er navnene på disse teppene.
Ha en flott helg alle sammen.

Hilde

PS jeg koser meg når jeg velger stoff, skjærer og sy på toppen også da, alt med hobbyen er jo kos og moro

1 kommentar:

  1. Enig med deg, lukkekanten er kos. Kjekt å vite at produktet er ferdig snart og at en kan begynne på noe nytt. Handarbeid er kos :)) Ha ei fin helg

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde